Que ràpid han passat les 3 setmanes!

Famílies!

Català | Demà ja arribem! Que ràpid han passat les 3 setmanes!

Us explico què hem fet aquests darrers dies. Dimecres vam visitar el W5 Museum, el museu de la ciència. Un museu molt interactiu on poder experimentar i passar-ho molt bé! Van gaudir molt i ho van provar tot.

Al vespre van anar al PEC a fer una mica d’esport abans de dormir… Els hi sobra energia per jugar a football, basket o el que sigui.

Dijous vam anar al BAC una altra vegada a fer: mountain biking, caving, climbing i archery.

Teníem moltes ganes de tornar-hi a fer aquestes activitats tan divertides com escalar i fer tir amb arc. Va haver-hi una estona que ens va ploure una mica però allà estàvem fent les activitats com a campions i campiones! Al vespre vam fer una mica de ball típic irlandès.

Bé, demà espereu-nos a l’aeroport!

Espero que us agradin les fotos!

Salutacions cordials,

Sandra

 

Castellano | ¡Mañana ya llegamos! ¡Qué rápido han pasado las 3 semanas!

Os explico qué hemos hecho estos últimos días. El miércoles visitamos el W5 Museum, el museo de la ciencia. ¡Un museo muy interactivo donde poder experimentar y pasarlo muy bien! Disfrutaron mucho y lo probaron todo.

Al atardecer fueron al PEC a hacer un poco de deporte antes de dormir… Les sobra energía para jugar a football, basket o lo que sea.

El jueves fuimos al BAC otra vez a hacer: mountain biking, caving, climbing y archery. Teníamos muchas ganas de volver a hacer estas actividades tan divertidas como escalar y hacer tiro con arco. Hubo un rato que llovió un poco pero ¡allí estábamos haciendo las actividades como campeones y campeonas! Al atardecer hicimos un poco de baile típico irlandés.

Bueno, ¡mañana esperadnos en el aeropuerto!

¡Espero que os gusten las fotos!

Saludos cordiales,

Sandra

Ja a mitjans de la darrera setmana!

Català | Ja estem a mitjans de la darrera setmana, en uns quants dies ja tornem a casa! Però mentre aquest moment arriba us explico què hem fet aquests últims dies.

Dilluns com activitat de tarda vam anar al PEC a fer una mica d’esport: football, basketball, table tennis i badminton. Com sempre els nois i les noies tenen una energia que no s’esgota. Al vespre, van fer un quiz night, amb preguntes que havien d’anar responent en grup.

Dimarts, després de dinar vam anar al Folk Museum, una recreació d’un poble de principis del segle XX. Es pot entrar a les cases i veure com vivien en aquell moment, alguns dels oficis que hi havia llavors com el ferrer, el de l’impremta i d’altres. Molt interessant i tota una experiència. Havíem d’anar també al Transport Museum però no vam tenir temps i millor perquè així vam tenir més temps per gaudir de Ballycultra, el poble recreat.

Al vespre, després de sopar, vam anar a passar l’estona als Botanic Gardens i vam aprofitar per jugar a futbol, amb el frisbee… mentre gaudíem d’un vespre molt agradable.

Espero que us agradin les fotos.

Castellano | Ya estamos a mediados de la última semana, en unos cuántos días ya volvemos a casa! Pero mientras este momento llega os explico qué hemos hecho estos últimos días.

Como actividad por la tarde, el lunes fuimos al PEC a hacer un poco de deporte: football, basketball, table tenis y badminton. Como siempre los chicos y las chicas tienen una energía que no se agota. Al atardecer, hicieron un quiz night, con preguntas que tenían que ir respondiendo en grupo.

Martes, después de comer fuimos al Folk Museum, una recreación de un pueblo de principios del siglo XX. Se puede entrar en las casas y ver cómo vivían en aquel momento, algunos de los oficios que había entonces como el herrero, el del impresor y otros. Muy interesante y toda una experiencia. Teníamos que ir también al Transport Museum pero no tuvimos tiempo y mejor porque así tuvimos más tiempo para disfrutar de Ballycultra, el pueblo recreado.

Después de cenar, fuimos a pasar el rato an los Botanic Gardens y aprovechamos para jugar a fútbol, con el frisbee… mientras disfrutábamos de un anochecer muy agradable.

Espero que os gusten las fotos.

I comencem la darrera setmana!

Català | I comencem la darrera setmana…! Com passa el temps! Si fa res que ens estàvem acomiadant a l’aeroport…

Ara ens toca gaudir d’aquests darrers dies!

L’Isabella i la Mireia van marxar ahir i ara ja estaran a casa. Gràcies noies!!!

Divendres després de dinar vam anar al centre a fer un tomb i una mica de shopping i al vespre va haver-hi com una mini disco. Al principi ningú ballava però de seguida es van animar. La cançó de la Macarena no podia faltar!

Dissabte vam passar el dia a Dublín: vam visitar Trinity College, el castell de Dublín, vam fer una volta i vam veure l’estàtua de la Molly Malone i vam tenir temps lliure a Grafton Street i a O’Donell Street. Una ciutat molt maca i molt concorreguda, res a veure amb la tranquil·litat de Belfast.

Ahir diumenge, vam tenir un dia molt més relaxat. Ens vam poder aixecar més tard i després de dinar vam visitar el Sir Thomas and Lady Nixon park. Un lloc molt agradable amb jardins de roses, un espai per jugar els més petits i extensions per passejar i desconnectar de la ciutat.

En breu us explico més!

Salutacions,

Sandra

Castellano | ¡Y empezamos la última semana…! ¡Cómo pasa el tiempo! Si hace nada que nos estábamos despidiendo en el aeropuerto…

¡Ahora nos toca disfrutar de estos últimos días!

Isabella y Mireia se fueron ayer y ahora ya estarán en casa. ¡¡Gracias chicas!!

El viernes después de comer fuimos al centro a dar una vuelta y hacer un poco de shopping y al atardecer hubo cómo una mini disco. Al principio nadie bailaba pero enseguida se animaron. ¡La canción de la Macarena no podía faltar!

El sábado pasamos el día en Dublín: visitamos Trinity College, el castillo de Dublín, dimos una vuelta y vimos la estatua de Molly Malone y tuvimos tiempo libre en Grafton Street y O’Donell Street. Una ciudad muy bonita y muy concurrida, nada que ver con la tranquilidad de Belfast.

Ayer domingo, tuvimos un día mucho más relajado. Nos pudimos levantar más tarde y después de comer visitamos el Sir Thomas and Lady Nixon park. Un lugar muy agradable con jardines de rosas, un espacio para jugar los más pequeños y extensiones para pasear y desconectar de la ciudad.

¡En breve os explico más!

Saludos,

Sandra

Taller de filmació, dansa típica irlandesa

Greetings from Belfast!

Català | De moment el temps ens està respectant! El dimecres 12 vam fer una rutina una mica diferent dels altres dies. Els estudiants van tenir classe com cada dia i vam dinar al mateix edifici. A la tarda van fer un film workshop, és a dir, un taller de filmació. Havien de crear un petit guió i gravar-ho amb un iPad, vam comptar amb l’ajut d’una professional dedicada al món dels audiovisuals. Ho havien de gravar als voltants del recinte.

I després, el sopar va ser al recinte de la residència. L’activitat de vespres va ser una classe de dansa típica irlandesa…Divertidíssim veure’ls ballar tot i que no tots van participar, per vergonya…

El dijous com a activitat de tarda vam a visitar l’antiga presó de Belfast, Crumlin Road Gaol, va estar en funcionament fins al 1996. Vam fer un tour per dins i fora. Molt interessant!

Espero que us agradin les fotos!

Castellano | De momento el tiempo nos está respetando! El miércoles 12 hicimos una rutina un poco diferente de los otros días. Los estudiantes tuvieron clase como cada día y comimos en el mismo edificio. Por la tarde hicieron un film workshop, es decir, un taller de filmación. Tenían que crear un pequeño guión y grabarlo con un iPad, contamos con la ayuda de una profesional dedicada al mundo de los audiovisuales. Lo tenían que grabar en los alrededores del recinto.

Y después, la cena fue en el recinto de la residencia. La actividad después de cenar fue una clase de danza típica irlandesa. Divertidísimo verlos bailar a pesar de que no todos participaron, por vergüenza…

El jueves como actividad de tarde fuimos a visitar la antigua prisión de Belfast, Crumlin Road Gaol, que estuvo en funcionamiento hasta el 1996. Hicimos un tour por dentro y fuera. ¡Muy interesante!

¡Espero que os gusten las fotos!

Bon viatge de tornada!

Català | Ja fa uns dies que no us explico com va per aquí… Molt bé, no us espanteu!

Abans de tot, vull donar les gràcies al Pol i desitjar-li un bon viatge de tornada! I el proper diumenge també tornen a casa l’Isabella i la Mireia. També les vull donar les gràcies i els hi desitjo un bon viatge! Tots 3 han estat uns estudiants genials!!! Us trobarem a faltar!

I ara ja us faig cinc cèntims del què hem fet aquests dies. Dilluns vam anar al PEC (Physical Education Centre) i el grup va poder gaudir d’activitats com fer escalada, jugar a football, a bàsquet, a ping-pong i piscina. Gaudeixen bastant fent esport ja que tenen molta energia… molta! I si algú ho prefereix pot seure i jugar a cartes.

Dimarts després de dinar vam anar al Titanic Museum, tota una experiència més enllà de la pel.lícula de Leonardo DiCaprio/ Kate Winslet. Hi ha moltíssim per llegir i saber.

Al vespre vam anar al PEC a fer més esport. Si el temps acompanya, abans gaudim una mica de Botanic Gardens, el fantàstic parc on es troba aquest centre.

Us passo les fotos per deixar constància.

Espero que us agradin!

Castellano | Hace unos días que no os explico cómo va por aquí… ¡Muy bien, no os asustéis!

Antes de todo, quiero dar las gracias a Pol y ¡desearle un buen viaje de vuelta! Y el próximo domingo también vuelven a casa Isabella y Mireia. ¡También quiero darles las gracias y desearles un buen viaje! ¡¡¡Los 3 han sido unos estudiantes geniales!!! ¡Os echaremos de menos!

Y ahora ya os explico qué hemos hecho estos días. El lunes fuimos al PEC (Physical Education Centre) y el grupo pudo disfrutar de actividades como hacer escalada, jugar a  football, a baloncesto, a ping-pong y piscina. Disfrutan bastante haciendo deporte puesto que tienen mucha energía… ¡mucha! Y si alguien lo prefiere puede sentarse y jugar a cartas.

El martes después de comer fuimos al Titanic Museum, toda una experiencia más allá de la película de Leonardo DiCaprio/ Kate Winslet. Hay muchísimo por leer y saber.

Al atardecer fuimos al PEC a hacer más deporte. Si el tiempo acompaña, antes disfrutamos un poco de Botanic Gardens, el fantástico parque donde se encuentra este centro.

Os paso las fotos para dejar constancia.

¡Espero que os gusten!